duminică, 10 noiembrie 2013

esti Singurul Dumnezeu Adevarat!

Dumnezeul lui Avraam, Isaac si Iacov fii binecuvantat pentru ca esti Singurul Dumnezeu Adevarat! Fii binecuvantat pentru ca esti Dumnezeul parintilor mei si al meu personal. Fii binecuvantat pentru ca vrei sa ai o relatie cu mine, ma asculti, imi raspunzi prin minuni, ma vezi, auzi, simti, cunosti ...

Fii binecuvantat aici jos pe pamant ca si sus in ceruri pentru bunatatea, dragostea si sfintenia Ta. Impreuna cu toata creatia vreau sa Te laud pentru frumusetea revarsata in paleta larga de culori cu care ai pictat natura in aceste zile de toamna tarzie. Te laud pentru bogatia fructelor si legumelor stranse de pe camp ... toate astea Tu Le-ai facut sa creasca, rodeasca si sa se inmulteasca.

Te laud pentru Viata care face viata din mine sa creasca, sa rodeasca!
Te laud pentru ca esti Lumina care lumineaza viata mea!
Te laud pentru ca esti Comoara din mine, vasul de lut!

Tata, multumesc pentru statul de fiica a Ta, pentru identitatea ce o am in Tine, pentru faptul ca nu am nevoie de intermediari ca sa ajung la Tine.

Multumesc pentru Isus Christos ( Yeshua HaMaschiach - in evreieste), Mielul Lui Dumnezeu care ridica pacatul omenirii, Rascumparatorul, Cel venit de Sus care a ales sa moara pentru mine, pentru pacatele mele ca eu sa am viata, sa am viata vesnica! Multumesc ca nu a ramas mort ci a inviat, s-a inaltat si acum pregateste un loc, o casa unde sa traiesc in viata de dupa viata asta. Multumesc ca vesnicia incepe de aici.

Multumesc pentru Duhul Sfant (Ruach HaKodesh) care ma ajuta sa Te vad, simt, aud, percep. Multumesc ca uneori foloseste picamarul ca sa desteleneasca ideile mele intepenite, ma urneste din locul in care cu multa incapatanare ma asezasem si ma provoaca sa cresc in credinta, in increderea in Tine, in dragoste, in cunoastere, incredintare.

Multumesc pentru rugaciunile ascultate, pentru minunile ce le faci pentru mine si in mine. Multumesc ca ma asculti, ma vindeci de bolile mele, de ranile facute de mine sau de altii, acoperi cu uitare evenimentele dureroase ale vietii si imi dai bucurie si pace .... pacea deplina venita de la Tine.

Multumesc ca pui in mine doruri, framantari si apoi ma ajuti sa gasesc alin, raspunsuri, impliniri.

Te laud pentru minunea familie, pentru modul in care ne asezi, ne ajuti sa ne iubim in ciuda "stolurilor de pasarele" ce ne zboara prin cap, ne pui unii langa altii ca sa reflectam dragostea Ta. Multumesc pentru bunicii si parintii care asa cum au stiut si putut, si-au trait viata de credinta si au fost un model pentru noi.

Multumesc pentru Cuvantul Tau scris - Biblia, pentru Cuvantul Intrupat, pentru frumusetea ce o gasesc in el, pentru ca e izvor de intelepciune ce ma aduce la Tine!

Multumesc pentru painea cea de toate zilele pe care mi-o dai!
Multumesc ca imi dai putere sa ma ridic din pat, sa merg la lucru, sa lucrez!
Multumesc pentru ca simturile sunt intregi, mintea functioneaza, celulele isi urmeaza cursul sub calauzirea Ta.
Multumesc ca nu am aparut la intamplare, nu e nimic din viata mea, din lumea asta sau din din istoria acestui univers la intamplare.

Multumesc ca sunt a Ta!
Multumesc ca esti Tatal meu!
Te iubesc!

2 comentarii:

A.Dama spunea...

Ma asociez cu ruga ta. Suntem asociate. :)

cella spunea...

Suna bine si e bine sa nu fii de unul singur;) Ai mai multa putere cand mai e cineva langa tine!