marți, 12 aprilie 2016

Caci asa vorbeste Domnul

"18. Caci asa vorbeste Domnul, Facatorul cerurilor, singurul Dumnezeu care a intocmit pamantul, l-a facut si l-a intarit, l-a facut nu ca sa fie pustiu, ci l-a intocmit ca sa fie locuit: "Eu sunt Domnul, si nu este altul!

19. Eu n-am vorbit in ascuns, intr-un colt intunecos al pamantului. Eu n-am zis semintei lui Iacov: "Cautati-Ma in zadar!" Eu, Domnul, spun ce este adevarat, vestesc ce este drept.

20. Strangeti-va, veniti si apropiati-va impreuna, voi cei scapati dintre neamuri! N-au nicio pricepere cei ce isi duc idolul de lemn si cheama pe un dumnezeu care nu poate sa-i mantuiasca.

21. Spuneti-le si aduceti-i incoace, ca sa se sfatuiasca unii cu altii! Cine a prorocit aceste lucruri de la inceput si le-a vestit demult? Oare nu Eu, Domnul? Nu este alt Dumnezeu decat Mine, Eu sunt singurul Dumnezeu drept si mantuitor, alt Dumnezeu afara de Mine nu este.

22. Intoarceti-va la Mine, si veti fi mantuiti toti cei ce sunteti la marginile pamantului! Caci Eu sunt Dumnezeu, si nu altul.

23. Pe Mine insumi Ma jur, adevarul iese din gura Mea, si cuvantul Meu nu va fi luat inapoi: orice genunchi se va pleca inaintea Mea si orice limba va jura pe Mine.

24. "Numai in Domnul", Mi se va zice, "locuieste dreptatea si puterea; la El vor veni, si vor fi infruntati toti cei ce erau maniati impotriva Lui.

25. In Domnul vor fi facuti neprihaniti si proslaviti toti urmasii lui Israel." Isaia 45:18-25

Niciun comentariu: